PF 2017 a moja výzva

"PF Pour Félicitér, šťastie, zdravie, lásku a mier si želajme."


Tak, rok sa s rokom zišiel, ani neviem ako rýchlo. Fakt, neskutočne. Včera som tu písala o Silvestri 2016, dávala si novoročné predsavzatia, kde nič, tu nič a už je tu rok 2017. Myslím si, že smelo môžem skonštatovať, že ten predchádzajúci rok nebol nejako veľmi zlý, a ak by bol tento aspoň rovnaký ako minulý, tak budem úplne spokojná.



Najviac sa teším aj z toho, že som to so svojim blogom nevzdala. Hoc nie som nejaká mega úspešná, som vďačná za každého z tých 28 sledovateľov a neskutočne vďačná za každý tvoj klik na môj blog, páčik na moju FB stránku, za každé tvoje prečítanie môjho článku, a každý komentár si nesmierne vážim. Negatívny i pozitívny. Už len preto, lebo viem, že moje články vôbec niekto číta a nepíšem iba sama pre seba :-).

Ak si spätne prečítam tie moje predsavzatia z minulého roku (článok TU), aj som ich celkom dodržala. Viac som smiala, snáď som rozosmiala svojimi článkami aj niekoho iného, i som schudla a zdravšie žila (ale za to mohli skôr tie moje všelijaké známe i neznáme diagnózy), o niektorých našich výletoch som ťa i poinformovala, takže to je naozaj fakt. Za mojich pár rokov existencie na tomto svete to bolo prvýkrát, keď som si vôbec dala nejaké predsavzatia, a dokonca som ich aj splnila.  

Tohto roku som sa rozhodla pokračovať v nasadenom tempe a tak je si zbytočné nejaké predsavzatia dávať. Snáď len jedno:

"Že sa budem mať viac rada :-)"


Knižná výzva 2017


Okrem tejto, asi najdôležitejšej mojej dumky som sa teda ešte rozhodla, že sa tohto roku prihlásim do jednej knižnej výzvy, ktorú som dnes objavila u jednej blogerky, Ells zo Světa Nadpřirozena.

Minulého roku sa mi podarilo prečítať presne 40 kníh, z ktorých niektoré som ti aj predstavila vo svojej rubrike TIP na knihu.

Keďže tri roky na materskej ubehli ako voda, a budúceho roku ma teoreticky čaká návrat do práce, času na čítanie bude menej. I preto som sa, so všetkou skromnosťou podujala "iba" na 30-tku.


Pre niekoho málo, pre niekoho dosť. Ja silne dúfam, že to bude tak, akurát. Inak, ak by som si niekedy, behom roka uvedomila, že sa cítim na viac, poprípade i na menej, počet môžem kedykoľvek zmeniť :-).

A samozrejme, ak ma nejaká upúta, určite sa so svojimi pocitmi podelím i s tebou. Snáď sa ti moje predstavovačky páčia, robím to pre teba :-).

Tak teda ... Šťastný a úspešný rok 2017


A čo dodať na záver? 

Aby som skopírovala samu seba z minulého roku:
Do Nového roka ti prajem hlavne to zdravie, lásku a spokojnosť, zdravý a čistý vzduch v pľúcach, dostatok čistej vody, kvalitných potravín na tanieri, veľa smiechu, krásnych myšlienok a spokojnosti.  

Mier, pokoj, pohodu a bohatstvo duše pre nás všetkých. Pretože jedinec tvorí celok a ak je jedinec šťastný, tak aj celok bude šťastný. Čím spokojnejší a šťastnejší budeš ty, tvoja rodina, tvoje deti, tvoji priatelia, tým spokojnejšia bude celá planéta.

Buďme k sebe v tom Novom roku o trošičku viac ľudskejší, ohľaduplnejší, tichší... veď stačí tak málo, aby sme si z toho "škaredého sveta" okolo, spravili

Nebe na zemi! 


Ali Čaja z Paláca


Pieseň na začiatok roka:

"Pro toho, kdo chce žít, je na světe plno krás, a těch krás nebe mít záleží jenom od vás.
Jen od vás, věřte mi, záleží kdy přijde čas, že pro nás bude nebe na zemi."

Voskovec-Werich-Ježek

Komentáre

  1. Veľa zdravia a síl na prekonávanie nových výziev ...♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Přeji hodně štěstí v plnění knižní výzvy a šťastnou ruku při výběru titulů a zároveň přeji všechno jen to NEJ do roku 2017, hlavně aby byl lepší než ten minulý :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne, budem to potrebovať. Rada si chodím na tipy na čítanie k tebe :-). Taktiež ti prajem v Novom roku všetko dobre, množstvo kvalitnej literatúry a bozky od múzy, nech ti to píše :-)

      Odstrániť
    2. Ke mně ? Tak to mě moc těší a zároveň taky děkuji za přáníčko :-)

      Odstrániť
  3. Všetko naj do nového roka, Ali :) žeby si ďalej písala a čítala :) Aj 30 je dosť. Netrúfnem si povedať, koľko prečítam tento rok, celkom som čítanie začala flákať a to sa mi nepáči, ale verím, že viac ak 25 ich bude!

    Zvláštne dievča

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Danielka. Budem toho potrebovať naozaj dosť veľa, mám naplánované nejaké súkromné projekty ku ktorým budem potrebovať hlavne veľa pozitívnej energie a myšlienok, preto budem musieť čítať i písať, aby som sa poriadne nabíjala. K tomu čítaniu myslím aj tvoj blog :-).
      S čítaním kníh ale to už je raz tak. Mám obdobie, keď za mesiac sfúknem aj štyri knihy, a mám mesiac, keď neviem dočítať jednu jedinú. Držím palce, nech máš po ruke množstvo kvalitnej literatúry i pohody k čítaniu. A samozrejme, bozky od múzy :-)

      Odstrániť
  4. Ať se Ti v novém roce daří a blog jen vzkvétá ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi krásne a samozrejme, i ja tebe prajem, aby ti malý rástol do krásy a zdravia a tvoj blog rástol s ním :-)

      Odstrániť
  5. Prajem ti šťastný a krásny nový rok 2017. Myslím si, že aj číslo 30 je dosť, nakoľko ti prípadne takmer 2 knihy za mesiac a ak budú mať cca 300 strán každá kniha, tak to je 20 strán denne čo je myslím si naozaj slušne číslo. A držím ti palce aby si videla.tu krásu čo v tebe manžel vidí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak uvidíme ako mi to výjde. Sama som zvedavá. Čítam rada a často pri každej možnej príležitosti. Ale to je super ako si to vyrátala, to ma nikdy nenapadlo. Ak ma kniha zaujme niekedy ju sfúknem aj za dva dni, ale niekedy sa s knihou trápim aj mesiac. Každopádne som sama zvedavá, či zvládnem tých 30 :-)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Za každý komentár, pochvalu, pokarhanie i konštruktívnu kritiku ďakujem

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Diagnóza: Molusky - to asi nebudú kiahne

Diagnóza: Tetania - novodobý problém mladých

To nevymyslíš, to je naša realita