Google - followers či čo

Technika naša každodenná 2. časť, alebo trochu zmeny nezaškodí


Ahoj môj obľúbený čitateľ :-).
Asi si si všimol, že som porobila nejaké zmeny na svojom blogu. Sama neviem čo sa mi podarilo a čo nie, snáď sa ti to páči. 

Ak nie nevadí, články budú stále pribúdať tak ako doteraz :-).

Pôvodne som mala nápad, na svoju nástenku pridať takú kolonku, do ktorej keď napíšeš svoj mail, tak ti príde info, že som napísala nový článok (pretože sa niektorí "ondili", že si ho nevšimli, lebo som ho nedala na ksicht knihu, či múdreho koníka alebo iné šialenosti modernej doby...) 
Nedávam všetko tam ani tam, niekedy sa mi jednoducho nechce. A taktiež nemám záujem zahltiť všetky sociálne siete svojím blogom. Uznaj :-).

A tak som pol dňa "brúzdila" hore dole po internete a snažila som sa to nastaviť. No stále to odo mňa chcelo akési informačné kanály, alebo čo. Ver mi, robila som čo je v mojich silách, zisťovala som si, čo ten kanál vlastne je, aj pri svojom technickom 
IQ 56. No nepodarilo sa mi :-(. 

Za to som však ponachádzala maličkosti, na zmenu vizáže. A podarilo sa, aj keď nie som úplne spokojná. Takže toto určite nie je posledná úprava a časom sa to bude meniť. No dám si čas...na posledný týždeň toho bolo až až :-).

Ale som si nastavila na tapetu vpravo ak si si nevšimol kolonku s názvom:

Google -Followers, 

kam si môžeš kliknúť a zaškrtnúť, že ma sleduješ 
(teda ak chceš a sleduješ ma :-))
Asi to bude od teba pýtať niečo ako telefónne číslo, rodné číslo, veľkosť topánok...
nie nie. To si robím srandu, najskôr to od teba opýta e-mail adresu.

Momentálne sú tam tie dve osôbky také opustené, nech im nie je smutno :-).

A ja aspoň zistím (ak prídem na to ako sa to robí), že ma sleduje viac ľudí ako len môj synovec a moja kámoška na MD a uvidím, že tie šialené výplody mojej chorej fantázie, a Ošove zábavne príhody niekto aj číta :-).  

Záverom iba toľko, že moja súťaž ešte stále prebieha ak sa chceš zapojiť a veľmi sa teším, že počet sledovania môjho blogu sa blíži k piatim tisícom. 
Taaak sa tešíííím

a přitom taková blbost:


Komentáre

  1. Podarilo sa ...pekná zmena
    len odo mna nič nepýta, idem skúsit znova

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, lebo Miška tam už mám. Musíš sa prihlásiť pod svojím menom :-)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Za každý komentár, pochvalu, pokarhanie i konštruktívnu kritiku ďakujem

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Diagnóza: Molusky - to asi nebudú kiahne

Diagnóza: Tetania - novodobý problém mladých

To nevymyslíš, to je naša realita