Vyhodnotenie súťaže - knihy s vojnovou tématikou

A knihy vyhráva...



Kým oznámim šťastlivého výhercu, ktorého vyžreboval môj pubertálny synovec, tak mi dovoľ krátky citový výlev:

"Jeeeemineeeee!!!"

Toto mi napadlo pri tom počte správnych odpovedí, ktoré mi došli behom desiatich dní. Neverila som vlastným očiam. Pri tých mojich obligátnych dvoch až piatich skalných súťažiacich mi počet 35 skoro vybil oči (v tom dobrom slova zmysle). 

A týmto sa vám chcem naozaj všetkým veľmi krásne poďakovať za to, že ste si ma otvorili a zasúťažili si so mnou. Naozaj si to nesmierne vážim.

Ale teraz prichádza tá smutnejšia časť, a tou je, že mám len dve knihy, a tak ja som síce vytešená, ale z tých tridsiatich piatich budú vytešení len dvaja. 



Tak a teraz ktorí to sú? 




Kniha 

Maskot vyhráva: Dana M.
Klárinu vojnu: Pavol M.
- výhercov kontaktujem cez e-mail :-))


Naozaj mi je ľúto, že to nie si práve ty a že patríš medzi ostatných 33 ľudí, ktorých som musela sklamať. Snáď sa na mňa nenahneváš len preto, že nie si medzi výhercom a nezanevrieš na môj blog a články. Určite ešte nejaké súťaže budú, ja niečo stále vymyslím. 

No momentálne ma čaká cesto na koláče, ide sa piecť. A tak sa dnes s tebou lúči, a krásny deň ti praje



Ali Čaja z Paláca

Komentáre

  1. Výhercom gratulujem ;) a tebe prajem príjemné pečenie :)


    Zvláštne dievča

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, pečenie dopadlo fajn, i keď som sa nezastavila. No aspoň sme sa zabavili :-). Akurát ma len mrzí, že som nemohla potešiť aj viac ľudí, vrátane teba. Snáď nabudúce :-)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. V ich mene ďakujem, snáď sa im knihy páčiť tak, ako mne :-)

      Odstrániť
  3. Gratulujem výhercom. Osobne si myslím, že urobiť radosť dvom ľuďom je lepšie ako neurobiť žiadnemu :) a tak by sme sa mali tešiť spolu s tými, čo vyhrali. A možno sa raz aj na nás usmeje šťastie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja stále verím, že sa na mňa šťastie usmeje, a je pravda, že v minulom roku som tu tam niečo aj na blogoch aj na nejakých portáloch vyhrala. Iba také maličkosti, ale potešia :-). Ja som rada, že sa mi podarilo urobiť niekomu radosť, a dúfam, že tomu správnemu :-)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Za každý komentár, pochvalu, pokarhanie i konštruktívnu kritiku ďakujem

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Diagnóza: Molusky - to asi nebudú kiahne

Diagnóza: Tetania - novodobý problém mladých

To nevymyslíš, to je naša realita