Žiadny skok pre ľudstvo, obrovský krok pre mňa 2. časť

"Radujme sa, veseľme sa, každý deň,
bohvie čo ti do cesty príde o týždeň."
Davová psychóza - Radujme sa, veseľme sa

Dnes, iba tak v krátkosti, sa ti opäť pochválim svojím malým krôčkom vpred.  


Píšem už nielen pre seba


Nedávno som zaslala pár svojich článkov do redakcie slovenskemamicky.sk a div sa svete, ponúkli mi prácu externej redaktorky. To znamená, že im môžem posielať svoje články i naďalej, a keď sa im budú páčiť, tak mi ich i vydajú. A keď sa osvedčím, i zaplatia :-))). 


Tak uvidíme. Budem robiť všetko pre to, aby sa páčili pospolitému, slovenskému ľudu i jeho mamičkám. 





To len teľo? A kde je svetový mier?


A možno si čakal viac dôvodov na takú obrovskú radosť, s akou som začala písať tento článok. 
Ja viem, svet som zas nezachránila, ani vďaka tomu televízne stanice neprestali vysielať hlúposti od výmyslu sveta. 

Ale môj, divnými diagnózami "zvláštne zafarbený" svet, odrazu zas nabral svetlejšie odtiene. 

Veď tá obrovská detská radosť je založená na maličkostiach. Dospelí sa už dávno zabudli tešiť z maličkostí, a nevedia sa zaradovať ani nad krásnym úsmevom dieťaťa. Ja som sa preto rozhodla, že sa nikdy nestanem dospelou :-).  

A tomu môjmu maličkému posunu vpred sa teším, ako môj syn, keď sa mu podarí uchmatnúť koláčik, keď si myslí, že sa nedívam.

(Ľudia boží, nepýtajte sa ma, prečo je text červený, lebo. Lebo blogger. Lebo blogger sa tak rozhodol. AJ keď som to desaťkrát menila, jemu sa viac páči červená... čo už.)


Sleduj ma aj na FB


Ak sa ti teda páčia moje články, a máš záujem čítať ich aj na tom portáli, pridaj sa k mojej skupine na FB - Caja z palaca, aby ti neušiel ani jeden. Ak si sa už pridal, ďakujem veľmi krásne :-)))

Momentálne mám síce na spomenutom portály len jeden článok (link nájdeš na konci článku) a dva recepty, ale nejako začať treba. Počas decembra som začala brigádovať v Paláci, i sa zvŕtam v kuchyni, i navštevujem trhy a koštujem jeden nealkoholický punč za druhým, takže toho času je menej. Ale ono sa to snáď časom rozbehne. Námetov je dosť...



Tak pár fotečiek z našich prechádzok po trhoch:








;

















Pozn. Je dosť možné, že sa niekomu (teda niektorej) ozvem ohľadom rozhovoru pre článok, sama neviem, čo mi kedy napadne, a aký námet ma prepadne pri uspávaní môjho syna :-)))). Snáď budete ochotné odpovedať na pár mojich zvedavých otázok. 


A neboj sa, neznamená to, že prestanem prispievať článkami aj na tento blog. Už teraz mám pripravených niekoľko recenzií kníh, hlášok z Paláca, receptov, i zážitkov, a chcem sa o ne s tebou podeliť. 

Tak ma sleduj i naďalej, a podporuj v mojom písaní. Veď to robím hlavne a len pre teba. No dobre, sem tam i pre seba :-)


Teš sa so mnou trochu i ty, a ak nie, tak sa na mne aspoň úprimne zasmej. Hlavne sa usmej :-) 

Ali Čaja z Paláca


Citát na záver:

"Tešme sa aj z tých najmenších maličkostí, pretože nikdy nevieme, či nám život prinesie ešte niečo krajšie a väčšie."

Anonym 


Čítal si už:

Môj prvý článok na slovenských mamičkach

Komentáre

  1. To je skvelé! Gratulujem ;) ale nezanedbávaj blog, chýbala by si nám.


    Zvláštne dievča
    Čítanie je sexy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za podporu.
      A neboj určite blog zanedbavat nebudem. Je to môj miláčik. Ale už asi nebude 12 článkov za mesiac a niektoré, ktoré by som dala sem dám tam.

      Odstrániť
  2. Tak to je super!!! Vážně moc gratuluji :)
    Katy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne. Snáď mi to pôjdellepšie ako tu :-)

      Odstrániť
  3. Srdečné gratulácie!:) Som veľmi rada, že sa ti konečne takto zadarilo, pretože si to jednoznačne originalitou svojich článkov ako aj osobitého humoru jednoznačne zaslúžiš. Len tak ďalej.;)
    Fotky Košíc sú prekrásne, až ma pichlo pri srdiečku z chvíľkovej nostalgie. Teraz to tam musíte mať prekrásne!:) Och no a s tou farbou textu to veľmi dobre poznám.:D Blogger sa občas rozhodne zabrnkať na nervy aj mne a vtedy ..no radšej nič.:D Takže si preto nelám hlavu. Prajem krásny zvyšok večera.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne. So svojimi článkami sa snažím, ako viem, hoc času už je menej. Pracujem na sebe ako sa dá, a som neskutočne rada, že to začína prinášať aj ovocie. Viem, že ešte mám kde pracovať a hlavne tá slovenčina a slovosledy, čiarky a bodky, i text i výrazy... ale veď nikto nie sme dokonalý. Veľmi ma potešil tvoj komentár.
      A o bloggeri vieme svoje, no nie? Ale ako zisťujem ani ostatné platformy nie sú lepšie. Asi najlepšie by bola vlastná stránka, a tú zatiaľ ešte neplánujem :-)

      Odstrániť
  4. Gratulujem! Veľmi dobré! :) Dúfam že budeš ale prispievať aj naďalej. Nečudujem sa že ťa vybrali, píšeš veľmi pekne a baví ma to :) Takže držím palce a teším sa s tebou :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jaj ďakujem veľmi pekne. Sama dúfam, že sa mi podarí ďalej prispievať aj na blog aj na nový portál, času je menej, ale po sviatkoch to bude určite lepšie. Ešte mám čo povedať :-)
      Ešte raz ďakujem za pekné slová :-)

      Odstrániť
  5. Jej to je super, ze budes pridavat takto clanky, tak nech sa ti v tom len dari :). A inak blogger si obcas robi co chce, mne pise na facebook k prispevkom komentare miesto textu....no nezabi ho

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No s tým blogerom je to naozaj na šlaktrafenie. Ale ta nič nie je dokonalé a na vlastnú doménu sa zatiaľ necítim. Ale uvidíme časom. A veľmi krásne ďakujem za milé slová. Určite potešia :-)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Za každý komentár, pochvalu, pokarhanie i konštruktívnu kritiku ďakujem

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Diagnóza: Molusky - to asi nebudú kiahne

Diagnóza: Tetania - novodobý problém mladých

To nevymyslíš, to je naša realita