Nový rok, nové výzvy - vyhodnotenie súťaže

"Nestratíš, ak dáš. Uver mi viac je dať. Sprav to rád. 

Nestratíš, ak dáš. Viac je dať. Spoznáš to sám."
Marika Gombitová - Ži a nechaj žiť 

Aký bol, taký bol, už s tým nič nenarobíme. Ale aký bude, to je iba na nás. Reč je samozrejme o Novom, nadchádzajúcom roku. Dávať si predsavzatia, výzvy a sľuby, to je samozrejme pekné, ale ťažšie sa už to všetko potom realizuje. A tak to poviem rovno, tohto roku som sa rozhodla, že si nebudem dávať žiadne výzvy ani nič podobného, pretože to zas dopadne tak, ako minulého roku, že budem októbrové knižné resty písať v decembri (v tom lepšom prípade aspoň v tom pravom roku). A keďže som začala pracovať, som rada, že stíham čítať a občas zbúchať nejaký ten článok, poprípade aj dva.  




A preto si iba poviem, že áno, tohto roku budem čítať, občas písať, a zapojím sa aj do knižnej čitateľskej výzvy na MK, kde mám každý mesiac prečítať nejakú knihu k danej téme. Ale či už k nej napíšem článok, alebo nie, bude závisieť od konkrétnej knihy. 

Celkom ma teší, že sa mi podarilo splniť aj druhú knižnú výzvu, ktorú som si dala na základe blogu Svět nadpřirozena, kde som si dala za cieľ 30 kníh, a nakoniec sa mi ju podarilo navýšiť na 40 (Nebudem ťa nudiť kompletným zoznamom, ale o niektorých si môžeš prečítať v mojich starších článkoch). Pre mňa celkom úspech, keďže som celkom rozbehaná a čas na čítanie mám akurát v autobuse, alebo večer v posteli, keď už všetci spia a únava nepremôže aj moje oči. 


Takže, tak sama pre seba si na rok 2018 opäť raz dávam cieľ 30 kníh, a budem rada, ak sa mi podarí viac. A s tými zaujímavými oboznámim aj teba. Teda, ak budeš naďalej pokračovať v sledovaní môjho blogu. Verím, že ak ho navštíviš viackrát ako dvakrát, tak sa ti moje dumky páčia, a to ma teší. Veď kvôli tomu to všetko robím. A aj keď rovno články nebudú o knihách, ale o iných aspektoch môjho života (napr. výletoch, každodenných trapasoch, zážitkoch či divných diagnózach...), verím, že ti vyčarím na tvári úsmev. Alebo aspoň úškrn... 


A výhra poputuje...


No a teraz môžeme pristúpiť k ďalšej časti môjho dnešného článku. Nedávno som vyhlásila súťaž o pár knižných titulov, ktoré sa mi podarilo pre teba zozbierať. Najskôr som si myslela, že moja úloha bola ťažká, ale keď som videla, koľko správnych odpovedí mi došlo (konkrétne 29), potešila som sa. Áno, avšak iba do času, keď som musela určiť len dvoch víťazov... najradšej by som obdarovala všetkých, ale toľko cien (ani peňazí) bohužiaľ nemám :-(.

Myslím, že správna odpoveď skutočne nebola ťažká. 


1.) Vojna a mier - Tolstoj
2.) Božská komédia - Alighieri
3.) Storočný starček, ktorý vyliezol z okna a zmizol - Jonasson
4.) Umenie milovať - Ovidius
5.) Spoveď mešťana - Márai
6.) Pancierové srdce - Nesbo
7.) Núdzový východ - Yates

8.) Osudná liečba - Cook
9.) Jakubov rebrík - Ulická
10.) Zločin a trest - Dostojevskij
11.) Tieň vetra - Zafón
12.) Štvrtá ruka - Irving
13.) Studňa lásky- Nižnánský
14.) Meno ruže - Eco
15.) Jedenásť minút - Coelho

Ak čítaš môj blog pravidelnejšie, tak istotne vieš, že medzi mojich TOP spisovateľov patrí Mark Twain, a jeho Tajomný cudzinec patrí medzi moje najväčšie lásky. 
Samozrejme som uznala názov titulu aj keď bol udany iný autor. Mne išlo hlavne o názov.

Tak, a na koho sa usmialo šťastie?

Balíček A: Monika (lucyy@centrum.sk)


Balíček B: Danielka (dandurackova@gmail.com)


Ešte raz ďakujem všetkým za účasť v mojej mini súťaži, a tí, na ktorých sa šťastie neusmialo sľubujem, že aj v tomto roku opäť nejakú vymyslím, minimálne na moje narodeniny (blogové, alebo tie skutočné - nechám tomu voľný priebeh). 

No, a to by bolo odo mňa na dnes všetko. Ale už teraz pre teba pripravujem ďalšie články a dumky, ktoré by sa ti mohli páčiť. Tak, ak budeš mať chuť a čas, tak si ma nalaď aj nabudúce. Bude sa na teba tešiť...

Ali Čaja z Paláca

Citát na záver


"Ak je zrejmé, že ciele nemôžu byť dosiahnuté, nezameriavajte sa na ciele, ale na jednotlivé kroky, ktoré vás k nim mali doviezť."


Konfucius

Komentáre

Zverejnenie komentára

Za každý komentár, pochvalu, pokarhanie i konštruktívnu kritiku ďakujem

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Diagnóza: Molusky - to asi nebudú kiahne

Diagnóza: Tetania - novodobý problém mladých

To nevymyslíš, to je naša realita